افزودنی زیست تخریب پذیر epi

افزودنی زیست تخریب پذیر epi با نام ™TDPA محصولی علمی و مقرون به صرفه است که به تخریب و تجزیه پلاستیک ها در طبیعت سرعت می بخشد. ™TDPAزمانی که بهPE,PP,PS اضافه می شود کنترل عمر آنها را در دست می گیرد و با قرار گرفتن در معرض نور ماوراء بنفش (نور آفتاب) و درجه حرارت بالا و تنش های مکانیکی و میکرو ارگانیسم های موجود در خاک شروع به تخریب می کند. عمر مفید پلاستیک های زیست تخریب پذیر حاوی افزودنی اکسا زیست تخریب پذیر  را می توان بر حسب نیاز مشتری از چند ماه به چند سال ،بسته به نوع و مقدار ™TDPA اضافه شده، تغییر داد.

در این فرآیند زنجیره های بسیار بلند پلیمر به راحتی تکه تکه شده و کربن و هیدروژن آنها با اکسیژن هوا ترکیب و مورد اکسایش قرار گرفته و به  H2O،CO2  و کود آلی تجزیه می گردند که برای طبیعت هیچ ضرری ندارند.

مجوز از سازمان غذا و دارو

مجوز از سازمان غذا و دارو …

سیب سلامت در واقع نشان و علامت سازمان غذا و دارو است. سازمان غذا و دارو این نشان را بر روی محصولاتی قرار می دهد که فاکتورهای سلامتی که این سازمان تعیین کرده است را داشته باشند.

استاندارد ملی ایران

استاندارد ملی ایران …

استاندارد به معنای نظم و قاعده، قانون و مفاهیم می باشد. سازمان اداره استاندارد ملی ایران به عنوان متولی بازرسی فنی و کیفی کالاهای ایرانی وظیفه تدوین استاندارد های ملی ایران ISIRI را دارد می باشد.
استاندارد های ملی ویژگی های لازم در تولید یک فرآورده یا انجام یک خدمت را مشخص می نماید و در صورت وجود استاندارد برای محصول این استاندارد می تواند تشویقی و یا اجباری باشد.

شرکت پارس اسکان پلاستیک دارای استاندارد تشویقی ۱۴۴۱۷ مخصوص محصولات اکسا زیست تخریب پذیر می باشد.

استفاده از تکنولوژی روز دنیا

استفاده از تکنولوژی و ماشین آلات روز دنیا در تهیه و تولید محصولات شرکت پارس اسکان پلاستیک

تنوع محصول

تنوع در تولید و عرضه محصولات و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا که سبب کاهش آلودگی های زیست محیطی شده و کمک بزرگی در حفظ محیط زیست می کند

محصولات

بیش از
0
سال
سابقه تولید
تولید Kg
0
روزانه
انواع محصول
همکاری با
0
برند معتبر
تعداد مشتریان

اخبار پارس اسکان

اخبار و تازه ها

مقالات

کاتالوگ و بروشور

دریافت کاتالوگ معرفی شرکت و بروشور محصولات گروه تولیدی و صنعتی پارس اسکان پلاستیک

فهرست